• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Czym jest i jak funkcjonuje marketing szeptany w internecie?

Marketing Napisany przez: Tomasz Zamojski 30-11-2019

Marketing szeptany to jeden z najbardziej docenianych sposobów promowania biznesu w sieci. Dzięki niemu możemy dotrzeć do dużej grupy osób zainteresowanych daną tematyką i zareklamować się w naturalny sposób. W dalszej części przedstawimy — czym jest marketing szeptany, na jakiej zasadzie działa oraz dlaczego warto go wykorzystać.

Czym jest i jak funkcjonuje marketing szeptany w internecie?

 

Czym jest Marketing Szeptany?

Marketing szeptany to rodzaj marketingu, który polega na dodawaniu wpisów w sieci polecających naszą firmę lub markę. Wpisy te mają pozytywny wydźwięk oraz zachęcają do skorzystania z usług, które oferujemy. Najczęściej wpisy polecające mają kilkadziesiąt słów oraz krótko zapraszają np. do odwiedzenia sklepu czy wejścia na stronę internetową. Wpis posiada także link oraz nazwę firmy. Wpisy takie umieszcza się najczęściej na blogach, forach internetowych lub w social mediach w odpowiednich grupach tematycznych. Marketing szpetny może być prowadzony zarówno przez małe firmy ze skromnym budżetem reklamowym, jak i również duże marki np. ogólnopolskie czy globalne. Możliwy jest także do wdrożenia w każdej branży i w każdej kategorii tematycznej.

 

Marketing Szeptany — Korzyści

Marketing szpetny posiada bardzo wiele różnego rodzaju korzyści. Pierwszą z nich jest naturalna forma prezentacji naszej firmy. Jeśli wpis polecający znajduje się na blogu czy na forum nie jest odbierany jako reklama komercyjna. Wiele osób — co dowodzą liczne badania, korzysta z tego typu poleceń, gdyż szukając danego produktu w sieci, wszystkie obecne na rynku są dla nich anonimowe i nie wiedzą jaki produkt wybrać. Kolejnym plusem jest łatwość wdrożenia takiego typu marketingu. Obecnie na rynku działa wiele agencji marketingowych oferujących tego typu usługi. Również samodzielnie możemy zamieszczać takie wpisy i promować własną markę w sieci. Kolejnym plusem marketingu szeptanego jest targetowanie — docieranie do odpowiedniej grupy docelowej. Promując się w ten sposób, reklamujemy się jedynie w grupie, która jest zainteresowana daną tematyką lub posiada inne cechy. Dzięki temu wydajemy środki jedynie na osoby, które rzeczywiście z dużym prawdopodobieństwem skorzystają z naszej reklamy.






Poprzedni artykuł

O czym warto pamiętać, zakładając jednoosobową działalność gospodarczą?

Kolejny artykuł

Dlaczego warto zostać grafikiem komputerowym?



Marketing

Jak zbudować silny wizerunek marki?

Marketing

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Marketing

Katalogi SEO - co to jest?

  • Ciekawe
Co to jest marketing mix?
15-04-2020
Czym jest analiza FMEA?
16-12-2019
Carsharing w Lublinie
22-07-2019
Jak rozliczyć upominki dla pracowników?
30-01-2020
  • Najnowsze
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
6 sposobów na work-life balance
01-12-2020
Porady prawne na telefon.
21-04-2020
  • Popularne
Budowa efektywnego zespołu
27-01-2021
Tenis - wartościowa dyscyplina dla każdego
12-02-2024
Jak zorganizować udany event?
21-12-2019
Wynajem mieszkania czy zakup własnej nieruchomości?
25-02-2020
  • Top10
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
Konsulting kluczem do sukcesu
19-12-2019
Planowanie programów lojalnościowych i ich realizacja
22-06-2021
Najbardziej efektowne hotele w Polsce
21-02-2020
© Twój pomysł na biznes