• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Marketing Napisany przez: Jakub Tyrawa 01-02-2020

Z pewnością naprawdę niewiele osób zastanawia się, co wpływa na podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Oczywiście duży wpływ mają opinię innych osób, a najbardziej tych, których lubimy oraz szanujemy. Ten aspekt jest bardzo szczegółowo wykorzystywany w marketingu. W związku z tym w ostatnich latach dużą popularnością cieszy się influencer marketingiem. Z każdym rokiem ta forma reklamy wykorzystywane jest przez coraz większą ilość przedsiębiorstw.

Influencer marketing – co to dokładnie jest?

Oczywiście w dzisiejszych czasach influencer marketing definiowany jest na wiele różnych sposobów. Przyjmuje się jednak, że to jedna z form internetowej reklamy. Korzysta ona z rozpoznawalności oraz popularności wielu osób, które zajmują się reklamą konkretnej marki czy też danego produktu i usługi. Influencer marketing wszystkie działania promocyjne zleca influencerom. Ich głównym zadaniem jest udzielanie się w mediach społecznościowych. Ważną cechą jest to, aby posiadali oni duża ilość wiernych odbiorców. Prowadzone badania dowodzą, że 3 na 4 osoby decydując się na zakup produktów przez Internet, wyszukują licznych informacji na ich temat w mediach społecznościowych.

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Jaką rolę odgrywa influencer?

Większość z nas wie już, na czym dokładnie polega influencer marketing, jednak nie do końca rozumie rolę jakom odgrywają influencerzy. Mają oni za zadanie między innymi promowanie danej marki czy też produktów oraz usług. Wszystkie podejmowane przez nich działania mają na celu zbudowanie autentycznych więzi z klientami. Influencerem powinna zostać osoba, która jest znana w mediach społecznościowych oraz posiada duże grono odbiorców. Influencer marketing nie wymaga więc od przedsiębiorstwa budowania własnej grupy docelowej w działaniach reklamowych. Oczywiście obecnie ta forma marketingu nie jest bardzo rozpowszechniona, jednak z każdym rokiem zwiększa się liczba przedsiębiorstw decydujących się na korzystanie z tych działań reklamowych. Jak widać, wszystkie zadania zlecane są dokładnie wybieranym osobom, które nazywamy influencerem.

Poprzedni artykuł

Dlaczego warto zainwestować w ekskluzywne upominki świąteczne?

Kolejny artykuł

Kilka pomysłów na założenie pierwszego biznesu



Marketing

Korzyści z wdrożenia platformy B2B

Marketing

Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych?

Marketing

Czy skrzynki na wino z nadrukiem są dobrym pomysłem na gadżet reklamowy?

  • Ciekawe
Co to jest marketing mix?
15-04-2020
Czym jest analiza FMEA?
16-12-2019
Carsharing w Lublinie
22-07-2019
Jak rozliczyć upominki dla pracowników?
30-01-2020
  • Najnowsze
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
6 sposobów na work-life balance
01-12-2020
Porady prawne na telefon.
21-04-2020
  • Popularne
Budowa efektywnego zespołu
27-01-2021
Tenis - wartościowa dyscyplina dla każdego
12-02-2024
Jak zorganizować udany event?
21-12-2019
Wynajem mieszkania czy zakup własnej nieruchomości?
25-02-2020
  • Top10
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
Konsulting kluczem do sukcesu
19-12-2019
Planowanie programów lojalnościowych i ich realizacja
22-06-2021
Najbardziej efektowne hotele w Polsce
21-02-2020
© Twój pomysł na biznes