• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Marketing Napisany przez: Jakub Tyrawa 01-02-2020

Z pewnością naprawdę niewiele osób zastanawia się, co wpływa na podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Oczywiście duży wpływ mają opinię innych osób, a najbardziej tych, których lubimy oraz szanujemy. Ten aspekt jest bardzo szczegółowo wykorzystywany w marketingu. W związku z tym w ostatnich latach dużą popularnością cieszy się influencer marketingiem. Z każdym rokiem ta forma reklamy wykorzystywane jest przez coraz większą ilość przedsiębiorstw.

Influencer marketing – co to dokładnie jest?

Oczywiście w dzisiejszych czasach influencer marketing definiowany jest na wiele różnych sposobów. Przyjmuje się jednak, że to jedna z form internetowej reklamy. Korzysta ona z rozpoznawalności oraz popularności wielu osób, które zajmują się reklamą konkretnej marki czy też danego produktu i usługi. Influencer marketing wszystkie działania promocyjne zleca influencerom. Ich głównym zadaniem jest udzielanie się w mediach społecznościowych. Ważną cechą jest to, aby posiadali oni duża ilość wiernych odbiorców. Prowadzone badania dowodzą, że 3 na 4 osoby decydując się na zakup produktów przez Internet, wyszukują licznych informacji na ich temat w mediach społecznościowych.

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Jaką rolę odgrywa influencer?

Większość z nas wie już, na czym dokładnie polega influencer marketing, jednak nie do końca rozumie rolę jakom odgrywają influencerzy. Mają oni za zadanie między innymi promowanie danej marki czy też produktów oraz usług. Wszystkie podejmowane przez nich działania mają na celu zbudowanie autentycznych więzi z klientami. Influencerem powinna zostać osoba, która jest znana w mediach społecznościowych oraz posiada duże grono odbiorców. Influencer marketing nie wymaga więc od przedsiębiorstwa budowania własnej grupy docelowej w działaniach reklamowych. Oczywiście obecnie ta forma marketingu nie jest bardzo rozpowszechniona, jednak z każdym rokiem zwiększa się liczba przedsiębiorstw decydujących się na korzystanie z tych działań reklamowych. Jak widać, wszystkie zadania zlecane są dokładnie wybieranym osobom, które nazywamy influencerem.

Poprzedni artykuł

Skylock- rowerowa blokada przyszłości

Kolejny artykuł

Targetowanie — Czym jest określenie grupy docelowej, dlaczego jest takie ważne i jak to robić? Czyli wszystko o targetowaniu w reklamie!



Marketing

Jak zorganizować udany event?

Marketing

Reklama na Facebook-u. Jak w 20 w minut stworzyć i uruchomić swoją kampanię reklamową? Proces tworzenia reklamy na FB

Marketing

Wzrasta popularność Podcastów w Polsce

  • Ciekawe
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Wykorzystanie networkingu w praktyce
29-11-2019
Sposoby tworzenia grafików pracy
24-03-2020
Skok ze spadochronem, jako sposób na odstresowanie się dla właścicieli firm.
11-12-2021
  • Najnowsze
Czym właściwie charakteryzuje się skuteczny komunikat reklamowy?
29-11-2019
Kilka aspektów prowadzenia biznesu w Polsce
14-06-2021
Jak odliczać szkolenia dla pracowników?
16-01-2020
Dlaczego warto zainwestować w firmowy terminal płatniczy?
03-09-2021
  • Popularne
Zakup towarów przed rozpoczęciem działalności firmy a spis z natury
27-07-2020
Czym jest analiza SWOT?
04-01-2021
Pozyskiwanie klientów w internecie – 5 sprawdzonych sposobów
16-11-2020
Firmy antywindykacyjne — Przekonaj się, jak działają takie firmy oraz czy warto skorzystać z ich pomocy!
11-09-2019
  • Top10
Oprogramowanie do zarządzania logistyką wewnętrzną – system ERP czy WMS?
16-05-2020
Korzyści z wdrożenia platformy B2B
13-11-2019
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?
25-07-2021
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
© Twój pomysł na biznes