• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Marketing Napisany przez: Jakub Tyrawa 01-02-2020

Z pewnością naprawdę niewiele osób zastanawia się, co wpływa na podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Oczywiście duży wpływ mają opinię innych osób, a najbardziej tych, których lubimy oraz szanujemy. Ten aspekt jest bardzo szczegółowo wykorzystywany w marketingu. W związku z tym w ostatnich latach dużą popularnością cieszy się influencer marketingiem. Z każdym rokiem ta forma reklamy wykorzystywane jest przez coraz większą ilość przedsiębiorstw.

Influencer marketing – co to dokładnie jest?

Oczywiście w dzisiejszych czasach influencer marketing definiowany jest na wiele różnych sposobów. Przyjmuje się jednak, że to jedna z form internetowej reklamy. Korzysta ona z rozpoznawalności oraz popularności wielu osób, które zajmują się reklamą konkretnej marki czy też danego produktu i usługi. Influencer marketing wszystkie działania promocyjne zleca influencerom. Ich głównym zadaniem jest udzielanie się w mediach społecznościowych. Ważną cechą jest to, aby posiadali oni duża ilość wiernych odbiorców. Prowadzone badania dowodzą, że 3 na 4 osoby decydując się na zakup produktów przez Internet, wyszukują licznych informacji na ich temat w mediach społecznościowych.

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Jaką rolę odgrywa influencer?

Większość z nas wie już, na czym dokładnie polega influencer marketing, jednak nie do końca rozumie rolę jakom odgrywają influencerzy. Mają oni za zadanie między innymi promowanie danej marki czy też produktów oraz usług. Wszystkie podejmowane przez nich działania mają na celu zbudowanie autentycznych więzi z klientami. Influencerem powinna zostać osoba, która jest znana w mediach społecznościowych oraz posiada duże grono odbiorców. Influencer marketing nie wymaga więc od przedsiębiorstwa budowania własnej grupy docelowej w działaniach reklamowych. Oczywiście obecnie ta forma marketingu nie jest bardzo rozpowszechniona, jednak z każdym rokiem zwiększa się liczba przedsiębiorstw decydujących się na korzystanie z tych działań reklamowych. Jak widać, wszystkie zadania zlecane są dokładnie wybieranym osobom, które nazywamy influencerem.

Poprzedni artykuł

Jak wygląda proces produkcji etykiet?

Kolejny artykuł

Przewierty horyzontalne jako lepsza alternatywa dla przewiertów liniowych



Marketing

Katalogi SEO - co to jest?

Marketing

Rebranding – wszystko, co warto wiedzieć o odświeżeniu wizerunku marki

Marketing

Wzrasta popularność Podcastów w Polsce

  • Ciekawe
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Jak skutecznie nawiązać współpracę handlową z Egiptem?
15-08-2021
Czy skrzynki na wino z nadrukiem są dobrym pomysłem na gadżet reklamowy?
20-04-2020
Jak zorganizować udany event?
21-12-2019
  • Najnowsze
Prowadzenie własnej działalności - wady i zalety
19-11-2021
Czym jest analiza FMEA?
16-12-2019
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
  • Popularne
Dlaczego ERP w chmurze to dla małych firm lepszy wybór?
02-03-2022
Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych?
27-12-2019
Skok ze spadochronem, jako sposób na odstresowanie się dla właścicieli firm.
11-12-2021
Zmiany w przepisach dotyczących roszczeń o przywrócenie do pracy
25-11-2019
  • Top10
Co warto wiedzieć na temat inflacji?
09-12-2021
Program do windykacji – kiedy się sprawdza i jakie ma zalety?
03-02-2021
Planowanie programów lojalnościowych i ich realizacja
22-06-2021
Przewierty horyzontalne jako lepsza alternatywa dla przewiertów liniowych
09-05-2022
© Twój pomysł na biznes