• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych?

Marketing Napisany przez: Monika Głogoczowska 27-12-2019

Konferencje marketingowe to spotkania skierowane do osób zawodowo związanych z branżą marketingową. Udział w nich przynosi liczne korzyści oraz pozwala na rozwijanie się w wielu aspektach. Regularne uczestniczenie w konferencjach pozwala na zdobycie cennej wiedzy, poznanie sekretów ekspertów oraz nawiązywanie nowych, cennych z zawodowego punktu widzenia znajomości. Dlaczego w 2020 roku warto brać udział w konferencjach marketingowych i jakie polskie wydarzenia są szczególnie warte uwagi?

Konferencje marketingowe 2020 – najważniejsze korzyści płynące z udziału w nich

Konferencje marketingowe to branżowe spotkania poświęcone szeroko pojętej tematyce marketingowej. Regularne uczestnictwo w nich pozwala być na bieżąco z wszystkimi nowinkami i trendami panującymi w branży oraz reagowanie na nie w swojej działalności zawodowej. W trakcie konferencji można poznać oryginalne koncepcje oraz nowatorskie rozwiązania, które pomagają wybić się na tle konkurencji oraz na bieżąco reagować na zmiany zachodzące w branży. Konferencje marketingowe stanowią także znakomitą motywację, aby pracować nad swoim biznesem tak, jak to robią najlepsi światowi specjaliści.

Konferencje marketingowe to branżowe spotkania, w których chętnie biorą udział eksperci. W ich trakcie można osobiście spotkać najlepszych specjalistów, porozmawiać z nimi oraz wymienić się doświadczeniami. Tego typu spotkania są także znakomitą okazją, aby pokazać się światu, wypromować swój biznes oraz znaleźć stabilnych i zaufanych partnerów biznesowych. Luźna atmosfera oraz przyjazny klimat towarzyszący tego typu wydarzeniom sprzyjają nawiązywaniu nowych znajomości oraz pozwalają lepiej poznać potencjalnych partnerów biznesowych, inwestorów, a nawet klientów. Każda konferencja to znakomita okazja, aby spędzić czas w przyjemny i pożyteczny sposób. Na jakie konferencje marketingowe szczególnie warto wybrać się w 2020 roku?

Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych?

Polskie konferencje marketingowe 2020, na których warto gościć

W naszym kraju co roku odbywają się liczne konferencje poświęcone tematyce marketingowej. Również w 2020 nie zabraknie tego typu wydarzeń. Pierwsze szczególnie warte zainteresowania odbędzie się już 6 marca w Krakowie. Jest to semKRK – corocznie organizowana konferencja, której gospodarzem jest krakowska agencja DevaGroup. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce oraz specjalistów SEM i SEO pracujących w agencjach marketingowych. Atutem spotkania jest przede wszystkim przyjazna atmosfera sprzyjająca nawiązywaniu nowych znajomości oraz wymianie własnych doświadczeń, a głównym celem integracja polskiej branży marketingu internetowego oraz przekazywanie cennej wiedzy.

Innym, wartym uwagi wydarzeniem, które w 2020 roku odbędzie się w Polsce, jest konferencja I Love Marketing, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 17-20 marca. Całe wydarzenie będzie składało się z prelekcji podzielonych tematycznie, a w tym roku cały jeden dzień zostanie w całości poświęcony tematyce SEO i content marketingu. Najlepsi prelegenci będą mogli liczyć także na atrakcyjne nagrody. 22 maja 2020 r. w Katowicach odbędzie się natomiast Festiwal SEO – największe polskie wydarzenie poświęcone SEO, w trakcie którego wystąpią znani i cenieni eksperci branżowi. Szczegółowy wykaz wszystkich spotkań o tematyce marketingowej organizowanych zarówno w Polsce jak i za granicą można sprawdzić pod linkiem konferencje marketingowe 2020.

 

Poprzedni artykuł

Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu logotypu firmy?

Kolejny artykuł

Dlaczego ERP w chmurze to dla małych firm lepszy wybór?



Marketing

Jak zbudować silny wizerunek marki?

Marketing

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Marketing

Czym jest i jak funkcjonuje marketing szeptany w internecie?

  • Ciekawe
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Jak skutecznie nawiązać współpracę handlową z Egiptem?
15-08-2021
Czy skrzynki na wino z nadrukiem są dobrym pomysłem na gadżet reklamowy?
20-04-2020
Jak zorganizować udany event?
21-12-2019
  • Najnowsze
Prowadzenie własnej działalności - wady i zalety
19-11-2021
Czym jest analiza FMEA?
16-12-2019
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
  • Popularne
Dlaczego ERP w chmurze to dla małych firm lepszy wybór?
02-03-2022
Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych?
27-12-2019
Skok ze spadochronem, jako sposób na odstresowanie się dla właścicieli firm.
11-12-2021
Zmiany w przepisach dotyczących roszczeń o przywrócenie do pracy
25-11-2019
  • Top10
Co warto wiedzieć na temat inflacji?
09-12-2021
Program do windykacji – kiedy się sprawdza i jakie ma zalety?
03-02-2021
Planowanie programów lojalnościowych i ich realizacja
22-06-2021
Przewierty horyzontalne jako lepsza alternatywa dla przewiertów liniowych
09-05-2022
© Twój pomysł na biznes