• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

Biznes Napisany przez: Kazimierz Molęda 25-07-2021

W dzisiejszych czasach praktycznie każda firma jest obecna w sieci. Dzięki stronie internetowej może przedstawić swoją ofertę szerokiemu gronu klientów oraz zaistnieć w ich świadomości, profile w social mediach pozwalają z kolei nawiązać z nimi przyjazne relacje, zachęcić do udziału w konkursach oraz na bieżąco informować o nowych produktach, zniżkach i promocjach. Doskonałym sposobem na zwiększenie sprzedaży oraz podniesienie swojej pozycji w Google jest natomiast blog firmowy.

Czym jest blog firmowy i dlaczego warto na niego postawić?

Blog firmowy to miejsca, na którym możemy dzielić się swoją wiedzą i udzielać praktycznych porad klientom. Publikowane na nim artykuły eksperckie omawiają zalety produktów znajdujących się w ofercie, wyjaśniają, jak prawidłowo z nich korzystać oraz dają cenną inspirację ich wykorzystania w codziennym życiu. Pozwalają przybliżyć ofertę klientom oraz przedstawić wszystkie jej zalety w bardziej rozbudowanej formie niż jest to możliwe na stronie www firmy.

Blog firmowy to także miejsca, na którym firma może wymieniać się uwagami z klientami. Komentarze pod każdym artykułem pozwalają czytelnikom zadawać pytania oraz uzyskać na nie szybką odpowiedź, co skłania do skorzystania z oferty oraz przybliża firmę do jej klientów. Wreszcie, dzięki blogowi firma może skutecznie wykreować się na eksperta w swojej dziedzinie i dodatkowo ponieść swój profesjonalizm.

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

Blog firmowy – skuteczne narzędzie pozycjonowania strony www

Blog firmowy i znajdujące się na nim treści nie tylko dostarczają czytelnikom cennej i co najważniejsze, zupełnie bezpłatnej, eksperckiej wiedzy, ale także są cennym narzędziem w procesie pozycjonowania witryny firmowej w Google. Znajdujące się na nim artykuły sporządzone zgodnie z zasadami SEO pozwalają wypozycjonować stronę na dobrej pozycji w rankingach Google oraz poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania, co przekłada się wprost na wzrost unikalnych użytkowników odwiedzających stronę oraz powiększenie grona klientów. To narzędzie, dzięki któremu mało znana firma może w krótkim czasie zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz uzyskać pozycję lidera w swojej branży.

Poprzedni artykuł

Content marketing - co to jest?

Kolejny artykuł

Jak radzić sobie ze stresem w pracy?



Biznes

Czym jest analiza SWOT?

Biznes

Dlaczego warto zainwestować w firmowy terminal płatniczy?

Biznes

Pomysł na własny biznes z niewielkim wkładem własnym

  • Ciekawe
Co to jest marketing mix?
15-04-2020
Czym jest analiza FMEA?
16-12-2019
Carsharing w Lublinie
22-07-2019
Jak rozliczyć upominki dla pracowników?
30-01-2020
  • Najnowsze
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
6 sposobów na work-life balance
01-12-2020
Porady prawne na telefon.
21-04-2020
  • Popularne
Budowa efektywnego zespołu
27-01-2021
Tenis - wartościowa dyscyplina dla każdego
12-02-2024
Jak zorganizować udany event?
21-12-2019
Wynajem mieszkania czy zakup własnej nieruchomości?
25-02-2020
  • Top10
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
Konsulting kluczem do sukcesu
19-12-2019
Planowanie programów lojalnościowych i ich realizacja
22-06-2021
Najbardziej efektowne hotele w Polsce
21-02-2020
© Twój pomysł na biznes