• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Pozyskiwanie klientów w internecie – 5 sprawdzonych sposobów

Biznes Napisany przez: Tomasz Żmuda 16-11-2020

Co roku na rynku pojawia się paręset tysięcy nowych firm. Fakt ten sprawia, że promowanie nowopowstałej działalności gospodarczej może stanowić nie lada wyzwanie. Istnieje kilka darmowych i niskobudżetowych działań, dzięki którym można zwiększyć własną widoczność w sieci. Mowa tutaj o social media, Google Moja Firma, monitoring pozycji, Google Ads czy stopka e-mail. Co warto o nich wiedzieć?

Social media marketing

Jednym ze sposobów reklamy firmy w Internecie są media społecznościowe. Firmowe konto w social media jest współcześnie niemal obowiązkiem każdej działalności gospodarczej. Warto przed założeniem konta dokonać analizy na którym portalu społecznościowym znajduje się grupa docelowa firmowych usług. Tylko rozsądna strategia komunikacyjna jest w stanie pozyskać nową grupę odbiorców. Prowadząc własny kanał należy zadbać o spójność wizualną, systematyczność zamieszczanych postów czy organizowanie akcji promocyjnych. Warto pamiętać, że social media to nie tylko Facebook, to także inne kanały takie jak Instagram, czy choćby LinkedIn.

Google Moja Firma

Darmową formą promocji w sieci jest Google Moja Firma. Nie jest ona w żaden sposób skomplikowana, a wesprze firmę w jej promocji. Należy jedynie założyć konto w Google Moja Firma, a następnie będzie się wyświetlała wszystkim w wyszukiwarce oraz w Mapach Google. To świetny sposób na pozyskanie nowych klientów. Ten sposób promowania powinien być szczególnie istotny dla firm, posiadających stacjonarne punkty.  Na podobnej zasadzie działa serwis Zumi.pl.

Monitoring pozycji

Korzyści jakie daje monitoring pozycji jest kilka. Zezwala na kontrolę i błyskawiczną reakcję na występujące spadki pozycji strony.  Ponadto kontroluje firmę pozycjonującą, dzięki czemu można zestawić własne analizy pozycji strony z własnego system wraz z raportem, pochodzącym od firmy działającej i specjalizującej się w branży SEO. Rozwiązanie to codziennie wysyła mail z aktualnym pomiarem dnia, co pozwala na bieżąco śledzić własną pozycję.

Pozyskiwanie klientów w internecie – 5 sprawdzonych sposobów

Google Ads

Jest to płatna reklama firmy w Internecie. Jest jednym z popularniejszych tego typu narzędzi w naszym kraju. Jest intuicyjnym narzędziem w czasie wyświetlania reklam, docierając do odbiorców we właściwym miejscu i czasie. Koszty takiej promocji są nieco wyższe np. w porównaniu do Facebook Ads. Na początku zaleca się, by podjąć się współpracy za niewielki nakład zarówno w Google Ads i Facebook Ads, by sprawdzić, które narzędzie jest bardziej skuteczne dla naszej działalności.

Stopka e-mail jednym ze sposobów promocji firmy w sieci

Często niewykorzystanym sposobem promowania firmy jest stopka w e-mail. Jej wykorzystanie jest szczególnie zasadne w firmach, w których dziennie wysyła się ogromną ilość wiadomości mailowych. Stopka powinna być interesująca zarówno pod kątem wizualnym, jak i marketingowym oraz posiadać odpowiedni link. W momencie zmian w ofercie firmy jak i wdrażania nowych promocji czy konkursów dla klientów warto również aktualizować stopkę, by odzwierciedlała aktualne działania firmy.

 

Poprzedni artykuł

Firmy antywindykacyjne — Przekonaj się, jak działają takie firmy oraz czy warto skorzystać z ich pomocy!

Kolejny artykuł

Czym jest analiza SWOT?



Biznes

Czym jest analiza FMEA?

Biznes

Dlaczego warto zostać grafikiem komputerowym?

Biznes

Jak rozpocząć działalność gabinetu fizjoterapeutycznego?

  • Ciekawe
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Wykorzystanie networkingu w praktyce
29-11-2019
Sposoby tworzenia grafików pracy
24-03-2020
Skok ze spadochronem, jako sposób na odstresowanie się dla właścicieli firm.
11-12-2021
  • Najnowsze
Czym właściwie charakteryzuje się skuteczny komunikat reklamowy?
29-11-2019
Kilka aspektów prowadzenia biznesu w Polsce
14-06-2021
Jak odliczać szkolenia dla pracowników?
16-01-2020
Dlaczego warto zainwestować w firmowy terminal płatniczy?
03-09-2021
  • Popularne
Zakup towarów przed rozpoczęciem działalności firmy a spis z natury
27-07-2020
Czym jest analiza SWOT?
04-01-2021
Pozyskiwanie klientów w internecie – 5 sprawdzonych sposobów
16-11-2020
Firmy antywindykacyjne — Przekonaj się, jak działają takie firmy oraz czy warto skorzystać z ich pomocy!
11-09-2019
  • Top10
Oprogramowanie do zarządzania logistyką wewnętrzną – system ERP czy WMS?
16-05-2020
Korzyści z wdrożenia platformy B2B
13-11-2019
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?
25-07-2021
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
© Twój pomysł na biznes