• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie

Biznes Napisany przez: Monika Głogoczowska 27-11-2019

Oczywistym jest, że w każdym biznesie istotne jest wdrażanie jak najlepszych rozwiązań, które zagwarantują stały rozwój oraz sprawią, że każdy proces technologiczny będzie przebiegał znacznie sprawniej. Dlatego w dobie rozwoju techniki wiele firm stawia na sztuczna inteligencja w biznesie, która z powodzeniem odczyta wszystkie niezbędne algorytmy i dane, którym zadaniem jest wdrażanie zmian w zarządzaniu całym przedsięwzięciem, w tym marketingiem i ekonomią prowadzonego biznesu.

Wzrost zainteresowania usługami dzięki sztucznej inteligencji

O słuszności korzystania ze sztucznej inteligencji w biznesie doskonale świadczy fakt, że rozwiązanie to wdrożyły największe światowe marki, zwłaszcza w zakresie marketingu, który jak wiadomo może wygenerować duże zyski. Przeprowadzane badania jasno wskazują, że sztuczna inteligencja w biznesie jest w stanie już niedługo zrówna swoje możliwości z ludzkimi, już obecnie możliwe jest dzięki niej skuteczne rozwiązania w aspekcie działań podejmowanych przez marketerów, które nie zawsze są skuteczne. Sztuczna inteligencja w biznesie może przede wszystkich znacznie podnieść skuteczność optymalizacji poszczególnych czynności mających wpływ na co najmniej zadowalające efekty prowadzonych kampanii marketingowych. Dzięki niej wszystkie dane są gromadzone i przetwarzane znacznie szybciej, efektywność jest wówczas nieporównywalnie wyższa, a na tym nie kończą się możliwości ratunku tej zaawansowanej technologicznie metody.

Dodatkowo korzystnym aspektem jest analiza zachowań odbiorców poszczególnych działań marketingowych, wyznacznikiem są tutaj newslettery, oferowane promocje, programy tworzone z myślą o lojalnych klientach, czy przeprowadzanych regularnie ankiet. Zbiór danych uzyskanych w tej drodze jest błyskawicznie analizowany, a na tej podstawie powstaje plan mający na celu znaczący wzrost zainteresowania świadczonymi usługami lub oferowanymi produktami.

Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie

Sprawny i profesjonalny kontakt z Klientem

Podstawą w każdym biznesie jest stała, sprawna, rzetelna i profesjonalna komunikacja z Klientem, nieważne, czy jest to bardziej lub mniej dochodowa współpraca – szacunek należy okazywać na każdym kroku, w każdej sytuacji. W celu usprawnienia kontaktu korzysta się ze sztucznej inteligencji w biznesie, która przybiera formę chatbotów, ich zadaniem jest prowadzenie korespondencji w taki sposób, by Klient miał świadomość, iż jego problem, zgłoszenie jest rozpatrywane. Większość spośród tych rozwiązań rozpoznaje słowa kluczowe, na podstawie których formułowane są odpowiedzi zachowane w takiej formie, by Klient nie miał wątpliwości, że po drugiej stronie znajduje się człowiek.

Oczywiście istnieją również nieco bardziej zaawansowane technologie, choćby te w postaci wirtualnych asystentów, którzy poznając podstawowe informacje potrafią konkretnie i rzeczowo odpowiedzieć na zadawane pytania, czasami pojawia się co najmniej kilka rozwiązań do wyboru. W ten sposób skutecznie zwiększana jest świadomość marki wśród konsumentów, gdyż zostaje uznana jako godna zaufania i poświęconego czasu.

Poprzedni artykuł

Przewierty horyzontalne jako lepsza alternatywa dla przewiertów liniowych

Kolejny artykuł

Czym jest i jak funkcjonuje marketing szeptany w internecie?



Biznes

Wynajem mieszkania czy zakup własnej nieruchomości?

Biznes

Pozyskiwanie klientów w internecie – 5 sprawdzonych sposobów

Biznes

Czym jest analiza SWOT?

  • Ciekawe
Lekcje angielskiego dla dzieci w Krakowie - dlaczego warto się na nie zdecydować?
10-05-2022
Jak skutecznie nawiązać współpracę handlową z Egiptem?
15-08-2021
Czy skrzynki na wino z nadrukiem są dobrym pomysłem na gadżet reklamowy?
20-04-2020
Jak zorganizować udany event?
21-12-2019
  • Najnowsze
Prowadzenie własnej działalności - wady i zalety
19-11-2021
Czym jest analiza FMEA?
16-12-2019
Jakie etui na MacBook Air 13?
16-05-2022
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
  • Popularne
Dlaczego ERP w chmurze to dla małych firm lepszy wybór?
02-03-2022
Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych?
27-12-2019
Skok ze spadochronem, jako sposób na odstresowanie się dla właścicieli firm.
11-12-2021
Zmiany w przepisach dotyczących roszczeń o przywrócenie do pracy
25-11-2019
  • Top10
Co warto wiedzieć na temat inflacji?
09-12-2021
Program do windykacji – kiedy się sprawdza i jakie ma zalety?
03-02-2021
Planowanie programów lojalnościowych i ich realizacja
22-06-2021
Przewierty horyzontalne jako lepsza alternatywa dla przewiertów liniowych
09-05-2022
© Twój pomysł na biznes