• Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Działalność Firmy
  • Szkolenia
  • Marketing
  • Pieniądze
  • Poradnik Biznesmana
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start

Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie

Biznes Napisany przez: Monika Głogoczowska 27-11-2019

Oczywistym jest, że w każdym biznesie istotne jest wdrażanie jak najlepszych rozwiązań, które zagwarantują stały rozwój oraz sprawią, że każdy proces technologiczny będzie przebiegał znacznie sprawniej. Dlatego w dobie rozwoju techniki wiele firm stawia na sztuczna inteligencja w biznesie, która z powodzeniem odczyta wszystkie niezbędne algorytmy i dane, którym zadaniem jest wdrażanie zmian w zarządzaniu całym przedsięwzięciem, w tym marketingiem i ekonomią prowadzonego biznesu.

Wzrost zainteresowania usługami dzięki sztucznej inteligencji

O słuszności korzystania ze sztucznej inteligencji w biznesie doskonale świadczy fakt, że rozwiązanie to wdrożyły największe światowe marki, zwłaszcza w zakresie marketingu, który jak wiadomo może wygenerować duże zyski. Przeprowadzane badania jasno wskazują, że sztuczna inteligencja w biznesie jest w stanie już niedługo zrówna swoje możliwości z ludzkimi, już obecnie możliwe jest dzięki niej skuteczne rozwiązania w aspekcie działań podejmowanych przez marketerów, które nie zawsze są skuteczne. Sztuczna inteligencja w biznesie może przede wszystkich znacznie podnieść skuteczność optymalizacji poszczególnych czynności mających wpływ na co najmniej zadowalające efekty prowadzonych kampanii marketingowych. Dzięki niej wszystkie dane są gromadzone i przetwarzane znacznie szybciej, efektywność jest wówczas nieporównywalnie wyższa, a na tym nie kończą się możliwości ratunku tej zaawansowanej technologicznie metody.

Dodatkowo korzystnym aspektem jest analiza zachowań odbiorców poszczególnych działań marketingowych, wyznacznikiem są tutaj newslettery, oferowane promocje, programy tworzone z myślą o lojalnych klientach, czy przeprowadzanych regularnie ankiet. Zbiór danych uzyskanych w tej drodze jest błyskawicznie analizowany, a na tej podstawie powstaje plan mający na celu znaczący wzrost zainteresowania świadczonymi usługami lub oferowanymi produktami.

Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie

Sprawny i profesjonalny kontakt z Klientem

Podstawą w każdym biznesie jest stała, sprawna, rzetelna i profesjonalna komunikacja z Klientem, nieważne, czy jest to bardziej lub mniej dochodowa współpraca – szacunek należy okazywać na każdym kroku, w każdej sytuacji. W celu usprawnienia kontaktu korzysta się ze sztucznej inteligencji w biznesie, która przybiera formę chatbotów, ich zadaniem jest prowadzenie korespondencji w taki sposób, by Klient miał świadomość, iż jego problem, zgłoszenie jest rozpatrywane. Większość spośród tych rozwiązań rozpoznaje słowa kluczowe, na podstawie których formułowane są odpowiedzi zachowane w takiej formie, by Klient nie miał wątpliwości, że po drugiej stronie znajduje się człowiek.

Oczywiście istnieją również nieco bardziej zaawansowane technologie, choćby te w postaci wirtualnych asystentów, którzy poznając podstawowe informacje potrafią konkretnie i rzeczowo odpowiedzieć na zadawane pytania, czasami pojawia się co najmniej kilka rozwiązań do wyboru. W ten sposób skutecznie zwiększana jest świadomość marki wśród konsumentów, gdyż zostaje uznana jako godna zaufania i poświęconego czasu.

Poprzedni artykuł

Na czym dokładnie polega influencer marketing?

Kolejny artykuł

Czym jest i jak funkcjonuje marketing szeptany w internecie?



Biznes

Skylock- rowerowa blokada przyszłości

Biznes

Dlaczego warto zostać grafikiem komputerowym?

Biznes

Najbardziej efektowne hotele w Polsce

  • Ciekawe
Program do windykacji – kiedy się sprawdza i jakie ma zalety?
03-02-2021
Dormer Pramet – największy producent narzędzi skrawających dla przemysłu maszynowego
31-01-2021
Budowa efektywnego zespołu
27-01-2021
Najpopularniejsze aplikacje do prowadzenia wideokonferencji
25-01-2021
  • Najnowsze
Dlaczego warto zainwestować w ekskluzywne upominki świąteczne?
12-01-2021
Dlaczego warto zainwestować w ekologiczne gadżety?
23-01-2021
Czym jest analiza SWOT?
04-01-2021
Jak motywować pracowników?
21-12-2020
  • Popularne
Dlaczego warto zostać grafikiem komputerowym?
17-01-2020
Zarządzanie wspólnotą – na czym polega i jak wybrać najlepszego zarządcę?
29-07-2020
Najbardziej efektowne hotele w Polsce
21-02-2020
Wynajem mieszkania czy zakup własnej nieruchomości?
25-02-2020
  • Top10
Pozyskiwanie klientów w internecie – 5 sprawdzonych sposobów
16-11-2020
Oprogramowanie do zarządzania logistyką wewnętrzną – system ERP czy WMS?
16-05-2020
Czym jest analiza SWOT?
04-01-2021
Carsharing w Lublinie
22-07-2019
© Twój pomysł na biznes